Det är visst fredag imorn

Shoo alla i orten
 
Vädret gör en deppig. Och bloggen gör en ännu deppigare. Ni två är alltid välkommen till mig och prata depp om ni skulle behöva det Hanz & Tanz. Saknar er btw.
 
Bort från den deppiga sida och nu över till min roliga vardag.
 
På vägen till tunnelbanan imorse höll jag på och halka så jag gick runt och skrattade åt mig själv. Morgonen började bra. Fick springa ner för trappan för att hinna med tuben som kom för tidigt. Fitt-SL. Ursäkta språket. Men jag hann, spelade Candy Crush och lyssnade på Daniel Adams-Rays nya album och drömmer mig bort till en värld där allt består av godis.. ni vet som i Kalle och chokladfabrik där allt var ätbart. Åh herre! Det nya albumet är så sjukt bra btw!
 
När jag kom till skolan gick jag upp till mitt skåp som ligger på våning tre och hämtade böckerna. Plötsligt ringde Ebba och sa att hon gick bakom killen som jag ska döda (luuugn, döda på killergame) och att de var på väg in i skolan. Så jag sprang till entrén och väntade på honom och var hur redo som helst på att döda. Sen så visade det sig att Ebba hade fel. De var inte ett dugg lika, hahahahah!  Jag lever fortfarande efter Killergame dag 2. Är man bra så är man! 
 
Dagen rullar på. Engelska lekion. Matte lektion. Lunch. Svenska lektion. Fysik lektion. Sov nästan hela fysik lektionen. Det förklarar varför jag inte fattar någonting hahaha. När skoldagen var slut skyndade vi ut och när vi kom utanför skolans murar kunde vi andas ut ordentligt därför att det är safezone då man inte kan bli dödad. Idag fick jag även veta vem min killer är. Så snart ska börja stalka och leta fram bilder på honom. 
 
När jag kom hem frågae syrran om jag ville följa med och kolla lite kläder och skor i centrum och en sån snäll syster som jag säger såklart ja. Så där gick vi ett tag, jag fick med mig en tröja men dock inte syrran hahaha så typiskt! 
 
Nu blev det lite väl för långt känner jag. Så detta var min dag. Min roliga vardag. hihi Imorn väntar en ny spännande dag med Innebandymatch i skolans tunering och sedan Sverige-Portugal på kvällen sen.
 
Hoppas ni hade en bra dag! Puss
PS. Charmig bild på mig i förra inlägget. Nästan lika charmig som Sten. Gotta love that princess!
Gamm
 


 
 
 


hivvenation    •     •  

Hivz?:'(










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype