saker som gör mig glad.

1. Mat
 
2. Mina underbara vänner
 
3. Min familj och min fina släkt
 
4. Bra betyg och resultat på prov
 
5. Soliga dagar
 
6. Nya kläder
 
7. När man hittar ett klädesplagg som varit borta jättelänge och som man verkligen inte letat efter
 
8. Bra hårdagar
 
9. Snyggdagar, dagar då man bara känner sig allmänt snygg alltså
 
10. Snälla och snygga killar
 
11. Roliga och mysiga fikastunder
 
12. Bra filmer
 
13. Bra serier
 
14. Bra musik
 
15. Bra böcker
 
16. Episka skrattstunder
 
17. Brygghäng
 
18. Strand/klipphäng
 
19. Långa promenader med långa konversationer
 
20. Känslan att använda något nytt som man verkligen uppskattar
 
21. Resa utomlands
 
22. Träffa folk som man inte sett på jättelänge
 
23. Att bli skitinspirerad och spela Sims 3 i typ två veckor och göra världens dunderfamilj och allt
 
24. Presenter som man önskat sig i 1000 år
 
25. Godis
 
26. Youtube-klipp man kan se om och om och om igen och fortfarande skratta åt lika mycket som man gjorde gången innan,











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype