Mar. 10, 2013

• vad har du på dig? En t-shirt, en långärmad och trosor.


• hur mår du? Jag mår bra! Lite trött på knät och en massa plugg men annars är det mys tror jag.


• vad önskar du dig just nu? Bra betyg, sommarlov och en pojkvän.


• vad ska du göra imorgon? Gå till skolan, typ..


• senaste köp? Kakao, en jävla massa frukt och ett par nya vita converse!


• vad har du ätit idag? En och en halv muffin, två mackor, chips och blodpudding hahaha


• vad grät du åt senast? En film jag såg på lovet, The Impossible, har aldrig gråtit så mycket förut till en film. Gladiator är ett undantag


• vad läser du just nu? Den tomma stolen av J.K Rowling


• senast sedda film? Lore, såg den i fredags på bio med tääänz


• vilken svordom använder du mest? Typ fitta eller slyna, är rätt så grov när det kommer till svordomar och jag har ingen aning om varför men det känns bara så skönt att få kasta ur mig en massa fula ord ibland. Förlåt mig min kära vän om jag är ful i mun när jag är med dig. Bad habit typ.


• vilken är din favoritfrukt? Ananas och precis mogna bananer, ni vet när de är inte är för mjuka men samtidigt och för hårda asjfldjshsjks skitgott!!


• vad är du rädd för? Mörkret, paranormal activity, döden ibland, spindlar och ormar.


• vart vill du åka just nu? England, USA, Frankrike, Thailand, whatever.

Åh en mysig lista sådär, myyys.
Söndagsångst som vanligt, finns inget att göra åt. Dock är man van så ska inte klaga.

Hade världens mysigaste brunch igår med mina fina tjejer i klassen. Lite tråkigt att Alva inte kunde följa med.

Nu ska jag mysa och tänka på trevliga saker.

Puss!
Hanna














Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype