hannaswagger

Amen ååååh, vilket jävla lyckorus jag fick idag i böjan av dagen.
Ni vet, allting suger ju alltid när man går till skolan och det är så sugigt kallt och man vill bara vända sig om för att gå tillbaka hem och kypa ner i sängen igen.
Men alltså, på mattelektionen fick vi tillbaka våra matteprov shiiiiihiiiit, cppanik. Satt där och svettades med Alva och väntaded på att se våra resultat. JAG/VI FICK FUCKING C!!!!
Är så himla glaaaad!! Hade en sån otrolig dålig känsla efter provet och jag satt verkligen och bad för att få högst D och så får jag fucking C. Oh lord, det kändes så sjukt bra! Är så bajsigt glad att jag har Matilda som hjälper mig med allting annars skulle jag fått exakt E vilket är standard för mig. Jag fattar ingenting på proven hahaha.
Aja, så jag hoppas på ett C i slutbetyg i alla fal..
Shit tråkigt inlägg för er men alltså, bara så att ni vet så fick jag C. hejdå.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype