För jag är namnet som du har på armen

 
Jag vill gå på date.Kan ingen bara bjuda ut mig?!?!?Vill sitta och fika och prata om allt!Och om det är fint väder ska vi ta en promenad.Vill gå på konsertdejt,stå och skrika,svettas,dansa med någon man man gillar till någon sjuklig bra artist man älskar,sedan påväg hem innan vi skiljs åt ska jag få en lätt puss på munnan,inte en kyss,en söt puss.Vill att någon ska fråga om jag vill hänga med till stan och ta en glass sådär lite spontant och sen slänga iväg ett sms där det står "Det är en date".Och så vill jag att någon ska fråga om jag vill gå på date,typ bio och mitt under den långtråkiga filmen ska vi smyga in på toaletten och hångla upp varandra.ÅH har aldrig varit på en date eller gillat dater tycker det är klyschigt och stelt men nu vill jag faktiskt det.Vet inte varför jag skriver det här det är ändå bara mina vänner och typ f12or som läser bloggen.Men om ni tjejer har någon snygg kompis som kan bjuda ut mig skulle det vara sååå bra!!Fixa mig en date,ni får inget tillbaka.Måste sluta kolla på gayfilmer blir galen.(jag är inte galen).
 
Och så vill jag att vi ska sitta i tunnelbanan helt knäpptysta,jag ska ha den ena hörluren och min date den andra och så ska vi lyssna på cpbraskön musik och tunnelbanan ska få oss att gunga i takt med musiken,och när den cpbraiga reffrängen kommer ska vi börja sjunga tillsamans.
 
Peace
 
//TANZILA
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype