ser det ut som att jag har något bättre för mig?

1. Hur gammal är du? 17 år
2. Hur gammal känner du dig? 17, ibland typ 12-13 hahahaha
3. Vad har du gjort i dag? Vaknat, stört mig på alla jävla fiskmåsar och sedan varit hungrig
4. Vilken film såg du senast? Peter Paaaan
5. Vem ringde du senast? Pappsen
6. Är du besatt av någonting? Jo men typ mat
7. Är du rädd för blod? Mhm.. :)
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mitt cpstökiga rum, mina och Sofias kläder överallt på golvet och en massa kuddar och skit
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Nja, Olof Palme är den enda jag är säker på...
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Jag brukar göra det men nu orkade jag inte
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Typ svart...
12. När vaknade du i dag? Halv åtta :'(
13. Vilken är din favorithögtid? Beror helt på faktiskt :P Men jul annars
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Något varmt och vackert land
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Någon stad i Malaysia eller Thailand, kommer inte riktigt ihåg
16. Hur vill du tillbringa din pension? Umgås med min familj och mina vänner, äta en massa gott, bada i pengar och resa jorden runt
17. Vad lyssnar du på just nu? AWOLNATION - Kill Your Heros
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej haha, dock har jag gjort en massa annat hemskt haha
19. Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, bröd, nudlar, smörgåstillbehör ;))))
20. Vem är din favoritkändis? Haha jag suger på sånt här... Ingen aning :'(
21. Vad är du på för humör just nu? Hungrig och tröttglad
22. Vilka länder har du varit i? Danmark, England, Irland, Frankrike, Spanien, Italiten, Thailand, Malaysia, USA
23. Snarkar du? Nej
24. Vad vill du jobba med? Barnpsykolog eller nåt tråkigt...
25. Hur går du helst klädd? Under sommaren är det shorts och linne som gäller! Annars jeans
26. Vilket stjärntecken är du född i? Oxe
27. Vilket är ditt favoritgodis? Sånna där sura hallonshots och någon rund stor godis som smakar banan
28. Vad sa du senast? Vad letar du efter?
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Tycker jättemycket om psyologi, men annars vet jag inte haha
30. Vad har du på dig just nu? Trosor och t-shirt
31. Vilken är din favoritaffär? Ingen aning!
32. Vad har du för storlek i kläder? 34-38
33. Vad har du i dina fickor? Har inga fickor på mina troso :(
34. Vad köpte du senast? Kommer inte ihåg
35. Hur många gånger har du flyttat? Tre snart fyra!
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mat, tv och mobil
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska!
38. Senaste filmen du såg på bio? The life beyond the pines
39. Har du blivit sydd någon gång? Nej, men häftad!
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Haha jo några gånger
41. Vad åt du till frukost? Ska äta snart så jag vet inte
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 7 år och tjockitjocki
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nepp, kör fett bra
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mamma när hon köpte mat till mig igår som gon alltid brukar göra <333
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Hos mamma lägger jag den bredvid min kudde och hos pappa lägger jag den på bordet bredvid
46. Vad var det sista du åt? Två mackor med apelsinmarmelaaad
47. Vem är världens vackraste kvinna? Mamma♥
48. Är du blyg? Beror helt på vilka personer jag är med haha
49. Vilken var den sista konserten du var på? Coldplay ♥
50. Vad heter du i andra namn?  Oh no... Ingrid Marianne hahaha
51. Har du varit med om en bilolycka? Nepp
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Jo
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Handboll, åh saknar :(
54. Har du några husdjur? Jaa två kissikatter
55. Vill du gifta dig? Jaa, med rätt person ahhaah
56. Vad är du sugen på just nu? Mat?
57. Vad är klockan? 08.39
58. Vad är det konstigaste du ätit? Typ... Struts
59. Har du någon udda förmåga? njae
60. Var växte dina föräldrar upp? Falun
61. Vad önskar du dig i julklapp? Kommer inte på något just nu, men pengar är naajs
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Jaa
63. Göteborg eller stockholm? Stockholm♥
64. Har du sett någon dö? Nej
65. Har du någon gång ringt polisen? Ringer pappa varje dag hahahha
66. Hur många grader är det ute? ingen aning men runt 20 kanske
67. Vilken färg har ditt hus? Vitt och rött typ
68. Vad sjöng du senast? IIIII NEEED TOOO KNOOOOOW NOOOOW, CAAAN YOU LOOVE ME AGAAIIN?!
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner?  Jaa!
70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Yes
71. Vilken är din favorit serie? Petty Little Liars, Teen Wolf, Supernatural och Game of Thrones
72. Hur mycket väger du?  51-52 typ
73. Har du ett turnummer? Nej haha
74. Vem kramade du sist? Mami säkert
75. Har du någon gång åkt snowboard? Nej haha
76. Kan du åka skateboard? Nej :(
77. Nämn någon du beundrar och varför? Mina föräldrar! För att de är bäst helt enkelt
78. Har du gröna fingrar? Nja, vet inte haha
79. Har du svimmat någon gång?  Inte riktigt nej, men påväg och typ under en halv sekund så att jag tappade minnet om vad som hände haha... fick en boll i ansiktet
80. När lärde du dig senast någonting nytt? I skolan förra veckan lol
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Hannsy, Hannispannis, Hannis ah..
82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Äta och åka utomlands
83. Är du nöjd med ditt liv? Jaa! :)
84. Vilka är dina största svagheter? Tålamod och förjävlig när jag är hungrig eller har mens hahaha
85. Vad händer till helgen? På lördag ska jag till några familjekompisar och på söndag fyller pappa år :)
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Tror inte det...
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Ätit
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Kyssa en ful okänd person nykter, hoppa från ett stup och äta hår hahahahah
89. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning
90. Bada eller duscha? Bada i havet på sommaren, bada i badkar på vintern!
91. Är du bra på att laga mat? Folk säger det i alla fall!
92. Är du kär? Nja, inte direkt
93. När och varför var du på sjukhus senast? I februari, opererade mitt knä
94. Vilket är ditt drömyrke? Jag vet inte, men något som är roligt samtidigt som jag tjänar fett!
95. Har du några Piercings? I öronen ja
96. Vilka är dina bästa vänner? Min förra granne som jag saknar som en galning, mina ortentuggare och några från klassen!
97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Förra sommaren när vi var i USA
98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Låg i sängen
99. Har du gråtit idag? Nepp
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Eat ma noodles and watch some good shit on TV.
 
(snodde listan på alva min poopie)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype