tjäbbä

Det är ingen som bloggar så då gör jag det... hela tiden alltså.
 
Snodde en tråkig lista från Jasmines lista för jag har inget att skriva om förutom att jag är sjukt besviken för att gyrosen var slut, därmed var jag tvungen att äta en kycklingsallad lul.
 
2012:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Drack alkohol lol
2. Höll du några av dina nyårslöften? Njae, jag tror inte ens att jag hade något
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog nån som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? England, USA och Estland lol
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? En pojkvän haha!
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 28/12 - Tova föddes!!
8. Vad var din största framgång 2012? Ingen aning haha, lärt känna en massa nya personer
9. Största misstaget? Lita på personer
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld osv, skadat knät tusen gånger
11. Bästa köpet? Mat haha...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och maaaat.. Fika också
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En massa, sommarn, nya och gamla vänner, killar, pengar osv
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Pursuit of happiness med Kid Cudi haha!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare definitivt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått ut mer och träffat mer nya personer! bra erfarenhet, var så sjukt blyg förut.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort små saker till så mycket större
18. Hur tillbringade du julen? I Falun hemma hos mormor
19. Har varit /är du kär? Njae... Gillat kan man säga
20. Favoritprogram på TV? Game of Thrones, Gossip Girl, Vampire Diaries, Pretty Little Liars haha
21. Bästa boken du läste i år? Läser ganska mycket så jag vet faktiskt inte 
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning, lyssnar på allt för mycket musik men kanske Foster The People, Ed Sheeran, Frank Ocean, Urban Cone osv
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kameran!! Dock blev den stulen så det suger ju lite :/
25. Något du önskade dig men inte fick? Säkert någånting som jag inte kommer ihåg nu bara för det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Firade med familj och kompisar
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En bra och snygg pojkvän... xD
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Jeanssssssssssss
29. Vad fick dig att må bra? Mat, familj, vänner, musik osv
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hela One Direction i början av året haha!
31. Vem saknade du? Olika vid olika perioder
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya kompisar i klassen! Bästa som finns♥
33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra: Kämpade upp mig i alla ämnen i nian och fick sjukt bra betyg!!
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra:
Jag blev sämre när jag började i gymnasiet, jävla slacker som bara äter nu för tiden. Men ska fan börja rappa upp mitt sega arsle och plugga upp mig igen!
35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett?  Lita inte på snälla personer bara för att de är snälla haha...
36. Hur många personer har du kysst under detta år? Två tror jag?
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? Familj och vänner♥
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? Många... Hanapee, kompisars osv
39. Har du sett någon kändis under året?  Coldplay, One Direction (lol), andra som jag inte kommer ihåg..
40. Årets favoritplagg? Jeans antar jag...
41. Har du jobbat under årets gång? Lol nej faktiskt inte... Tog vara på friheten
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2012? USA!
43. Ett favoritminne från 2012 som du kommer att bära med dig: Lärde känna så många nya personer!
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år?  Börja gymnasiet
45. Människor som betytt mycket: Familj, nya och gamla vänner
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen: Svek
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? Ja, många!0
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Bättre!
49. Årets favorit sak? Iphone och kameran
50. Beskriv detta år med 1 ord: Minnesrikt!
 
Puss!
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype