När någon sjukdom tagit dig ska jag ge någon gata ditt namn.

Igår efter en fet thaitallrik gick jag hem till Gamm,kollade lite på serier och smög ut på natten för att träffa grabbarna.Var ute i kylan ett tag och snackade om allt och inget mellan tre cigg,men vadå det var ju en stjärnklar himmel.Efter snacket smög vi oss tillbaka med frusna händer och fortsatte kolla å serier.Vaknade upp bredvid Gamm,solen lyste in i rummet och trodde det var sommarlov ett tag.Åt nudlar till frukost och kollade lite på TV innan jag drog.
 
Skulle träffa Emma men det blir väl någon gång i veckan,vi kanske ska ut ikväll vi får se om det blir en sådan kväll man glömmer bort!
 
Börjar skolan på torsdag och sedan är jag död.
 
//TANZILA
 
 


Hivris den tyngaste    •     •  

åh din kärring lägg inte upp bilder som skriker sommarvärme om nätterna och lukten av varm asfalt och utslitna tygskor.kommer få en stroke










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype