det är mörkt och kallt här hos mig men du har sån som gör det ljust igen

tjenis penis!
En bra måndag har jag haft. jävligt bra. Slutade vid ett sen åkte jag till Bromma gymn. och hämtade en sak hos en vän men träffade även några gamla vänner där och sedan gick jag till min gamla goda skolan och hälsade på folk. mycket trevligt.
 
Efter det kom jag hem och kollade på serie med mamma och så har jag lagat middag. 
Många saker gjorda på en dag. och nu ska jag plugga. inte lika kul men man måste jöö.
 
Lördagen med tjejerna var as-najs. inga kontigheter. nejnje
 
Måste plugga nu. tagga Romme på torsdag! Saknar gamla gänget när man snackar om Romme och skidåkning :(
puss Gamm
 
2011
 
2012

 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype