5 Snabba,

5 FAVORITER
Färg:  Rosa eller vit kanske...
Frukt: Mango:3
Känsla: Om det var för två år sedan skulle jag nog svarat kär men nu svarar jag hellre känslan då man skrattar så tårarna rinner och man får kramp i magen och då man är övertrött och skrattar åt små saker som en potatis typ.
Plats: Jan-Pers udde,en varm sommar kväll med skön musik och härligt sällskap!
Djur: Gillar feta katter.
5 OM DRÖMPOJKEN
Utseende: Tjockt hår, lång, gärna lite muskulös, fina händer, stora fötter, stora käkar och ett fint leende^^  
Kläder: Snygga jeans, stickad tröja/skjorta(helt uppknäppt), kängor nääääz
Personlighet: Charmig, rolig som fan han ska konstig humor som mig, och ärlig, snäll behöver han inte vara.
Intressen: Typ musik, öl, skate, parkhäng, brygghäng och klipphäng, han ska va sköön:))
Allmänt: Han ska lukta gott.
 
5 SÅNGER
Regniga gråtiga höstkvällar: Du är snart där-Håkan Hellström
Lördagsnätter: Teenage crime-Adrian Lux
Någon du aldrig tröttnar på: Kevlarsjäl-Kent
Någon du aldrig lyssnar på men heller aldrig raderar: Almost lover-A fine frenzy
 
5 FINA BLOGGAR
Nyfunnen: Livetgenommig.blogg.se (Emmas)<3
Bra på text: Hatbloggen.devote.se (Majas)<3
Bra på fotografi: Will.blogg.se
En vän: Litenprivat.blog.se (Hannas privata)<3
En inspirerande: Teenagelogic.blogg.se ofc :D
 
5 AV NÅGOT JAG SKA GÖRA
Imorgon: Gymma med klassen!
Ikväll: Läsa en tråkig bok
I helgen: Va med homies!
Efter gymnasiet: Åka utomlands med kompisar!!!
Innan jag dör: Träffa någon.
 
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype