Snö

- Det kommer antagligen inte vara snö på julafton
-Jag kanske kommer ha mens på nyår
-Jag kommer typ inte träffa Vilmer på hela lovet
-Jag har prov på lovet
 
+Det spelar ingen roll om det inte blir snö i stockholm för ska fira jul i falun och där är det snä! HAhaaa!!
+Jag börjar äntligen få längre hår sen Kareem klippte mig
+Det är fredag imorgon och då ska jag följa med Emma och köpa julklappar och sedan äta Sushi med Vilmer
+Det är plusgrader
+På lördag ska vi äta gröt och baka pepparkakor så jag kommer bli supersnäll
+Jag är fett sexig snygg och söt 
 
//TANZILA


hivvenation    •     •  

Du är sista punkten!!!! /#1 fan

Hanna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

alltid sista punkten /#1.5 fan










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype