Grisar säger nöff nöff

Hejhopp!

Åh bästa dagen på länge! Jag gillar såna här dagar. Hade ett kemiprov på morgonen som gick helt ok. Käkade lunch på donken, det var fett gott hihi det var länge sen sist jag åt där. Sedan hade jag utvecklingsamtal som gick superbra! Sen åkte jag hem vid två typ, as najs juuu

När jag kom hem packade jag träningsväskan och drog mot gymmet. Och gissa vad?!?! Jag sprang 5 km!!! Omggg är så stolt över mig själv så att jag måste dela med mig det hihihi :) svettades som en gris efteråt och nu har jag fett ont i mina ben :( sen har jag kollat på film och massa thaiserier hahaha så skööönt
Jag får göra min läxa på tåget imorn hahaha

Men nu är det dags för mig att sova, puss

Gamm












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype