Fantasibrist.

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 –Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Vad är kärlek
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag 
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre 
Dag 17 – Min skola
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag
 
//TANZILA

 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype