Dag 1- Presentera mig själv

Jag heter Tanzila Mir,17 år och bosatt i Vällingby. Mina vänner kallar mig för, Tanzi, Tanz eller antennen.Jag går i en liten skola,första året i Odenplan,Påhlmans gymnasium PG-Life är myyyys! Fyller 18 nu i vinter men känns som att jag fyller 14 dels för att mina vänner säger att jag är en snorunge men också för att jag har varit 158cm lång sen två år tillbaka. Jag gillar sommaren, killar som luktar gott, mat och att sova. Jag hatar att träna och vill dö av fetma.
Jag älskar att skriva men det är bara ibland som jag kan skriva bra.I min värld är jag och mina närmaste de roligaste människorna som existerar,tyvärr är det inte ofta som alla håller med mig.
 
När jag är med vänner gillar jag att skönhänga.Skönänga=Parkhäng,brygghäng och klipphäng + sköna människor + skön musik - pissväder.
När jag är ensam gillar jag att lyssna på musik.Jag har världens bästa musiksmak.
 
jag vet inte om jag är en så intressant människa, haha. men jag är väl något antar jag.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype