Alla är äldre nu, vi ser efter varann

Omg jag tror jag är kär i Tova-swagger! Så fucking söt!!!! Min drömbebis! Jag har inte accepterat sanningen än. Gamm, du kan inte få ett barn med blåa ögon och blont hår. Fatta!! Shit, sanningen svider :(

School tomorrow! Jag höll på att gråta så många gånger idag. Ångest. Jag har så jävla mycket plugg men jag har inte pluggat ett skit på lovet. Fy skäms Gamm! Åh mitt liv är över! :(

Är deppig hahaha! Aja får väl tänka att det är ändå ganska kul att gå i skolan! Får i alla fall träffa mina tjejer :)

Just nu ligger jag på en madrass på golvet i min systers rum med ett skönt täcke, min nalle och min korvkudde. Hahaha varför sover inte jag i min säng? Vet inte, orkar inte. Hahahaha godnatt, puss

Gamm



Jasse Hannsys smartaste kompis såklart!!! Eran blogg är rolig hehehehhgöhöhöhö hej Hannsyyy förlåt att jag skämmer ut dig    •     •  

Joo du kan få en bebis med blondt hår och blåa ögon för det bestäms faktiskt av samverkande genpar!!!! Det har sandra lärt oss fråga Hannsy minsann hon har lärt sig massor i skolan dutti flikka!!!!!!!!!!!!!!!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype