Känner du lyckan genom sorgen, jag har inget mer än mina tankar.

Det är konstigt hur bra man kan må en kväll och nästa kväll vill mandränka sina tankar i vadsomhelst som spyor eller morötter...typ.Har inte känt värme på hela dagen idag,sitter och småfryser hela tiden men jag antar att det är det hösten är till för.
 
Det är också konstigt,men ganska roligt.Jag har ingen aning om vem som läser min blogg och här finns ju nästan allt om mig,mina vänner,mina tankar osv osv.Vill veta vilka som läser mina inlägg,vem som läser detta nu.Vem är du?
 
Vill ligga på en varm klippa och äta piggelin.♥
 
//TANZILA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype