vad?

Det är nåt med din blick som får mig att stanna upp en stund.
Det är nåt med din röst som jag inte riktigt uppfattat än som får mig att bli helt varm i kroppen.
Det är nåt med din gångstil som får mig att vilja gå brevid dig och bara gå.
Det är nåt med ditt leende som får mig att vilja prata med dig och se om du ler mot mig.
Alltså... det är nåt med dig.
 
Hörrni, vadfan ska man önska sig i julklapp? Jag har seriöst ingen aning om vad jag ska önska mig förutom en iPhone-högtalare. Är helt torr i hjärnan på idéer... hahaha jag har en bra mobil, en bra dator, vi har ipads hemma och ah... Det där man brukar önska sig. vafaaaaaaaaan....?!+1!?!?!?!+!+11!+!?!+!!
 
Igår var en hur mysig dag som helst efter skolan. Några av tjejerna hade bestämt att vi skulle ha filmmys hemma hos Becca och äta i Vällingby. Vi var hemma hos Becca en stund när jag kommit dit eftersom jag skulle fixa några filmer som vi skulle titta på. Runt sex drog vi till Vällingby och åt i Vällingehus... Efteråt köpte vi tjocktjock och drog hem igen. Vi kollade på tre filmer och somnade runt halv fyra vilket känns som ett rekord för mig på länge eftersom jag alltid blir så sjukt trött på filmkväller haha! Skräckfilmen vi såg var helt ok läskig så den väckte mig.
För er som inte har sett Insidious, gör det om ni vill se en normalt psykofilm haha!
 
Idag blir det matteplugg och mys hemma. Ska dricka té och äta godis och kolla på film också. FYFAN VA MYS!!! Studiedagar är bra att ha ibland...
 
Btw så var jag på Sofiahemmet i måndags och kollade mitt knä och nu är det liksom på riktigt att jag ska opera skiten och så. Efter nyår ska jag opereras, vill inte. :(
 
Ska äta något och hoppa in i duschen nu!
 
peace
ciao
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype