Nu kör vi.UTMÄRE

Okej såå,
Jag kände mig fett cool för att jag har 2 extra dagar loooov liksom hallå!!:
Men sen så den underbara dagen så fick jag reda på att jag satt hemma och var glad medan det var fekkewz!!
Så jag tänkte liksom a det kanske är typ nån latinoskit..jag har ju inte hört något? ihihi:


Men! Icke sa nicke (gay)!! Det var visst inte alls det!? oj så förvånad!
Så jag tänkte liksom?;
Så det kändes lite liksom som:
Men sen så hör man lite saker om fekket och man börjar bli liiite:
Så jag blir ju lite sårad för det var ju speciella pers för mig, men jag tänker whatteva jag kan vända mig till min bästa kompis , le internet! Så jag är liksom , omajgad soothe me le internet!!:
Meeen det funkar ju inte hela tiden så det går ett tag och man ba, hallå jag är ju helt forever alone ju !?!?:( 
Och då mina söner, jo då utvecklas det där stadiet till lite olika mindre stadier:
1. Jag är så ledsen omajgad
2. Hämnd. (en farlig nivå som jag rekommenderar er att undvika (lol))
3.Forever alone stadiet som är slut stadiet!då börjar saker röra på sig lite!!
så man blir lite, jag behöver inte någon hallåw!:
men sen så händer mer saker när man har damp, som att man blir ignorerad på t.ex mess (majgawd?) och då blir man ganska;
men sen så får man nog!?;
men...då faller man tillbaks till;
 
vilket leder till mat!!:
men sen så tänker man...:
 
men då inser man något ännu större...du är forever alone ?!?!:
vilket får en att få en snilleblixt och fatta allt..alla pussel!?:
Vilket är... vem är personen i hela världen som du mest av allt skulle vilja ha som bästa vän?Vem är det du har dyrkat och älskat i HELA DITT LIV?VEM?!!? Och svaret bildas framför dina ögon...:
 
 
DIG SJÄLV!!:
 
Slut.
 
 
Det här var min roliga lördags kväll och söndag.
 
/bibon











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype