My fingertips and my lips, they burn from the cigarettes

Tjabbaaaaa!
 
Äntligen är det helg och jag kan pusta ut från all stress och nervositet jag har gått och burit på mig under största delen av veckan. Hade en liten redovisning idag som jag gått runt och nojjat mig över men det gick hur bra som helst och jag är supernöjd! :D
 
Saknar min kamera när jag kommer hem till mamma, blir så sur att jag la den i min skrivbordslåda utan att tänka på att någon kunde ta den hur lätt som helst. Hoppas att det löser sig nu efter att vi har polisanmält hela skiten osv..
 
Aja, ska tänka på det som är bra just nu för vid sju någon gång ska vi ha filmkväll hos Jossan vilket ska bli hur mys som helst och få träffa några gamliskompisar! :D
Sen har jag laddat ner en helt psykofilm som vi ska checka nöhöhöhöhö!
 
Well well, hoppas att allas helg blir myspys!
 
peace
ciao
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype