jag försöker seriöst njuta av vintern och all snö

...men det är så cpeligt kallt och halt.
Backen upp till vår skola är så galet hal att jag gled ner för mer än halva och flera av mina kompisar drattade på ändan vilket fick mig att nästan tappa balansen eftersom jag skrattade så himla mycket.
Det är en otroligt dålig idé att försöka stödja sig på någon annan person ner för en halkig backe eftersom om någon av de två personerna råkar tappa balansen följer den andra med i fallet vilket jag nästan gjorde med Jasmine. Trodde allvarligt talat att jag skulle dö, hahahah.
 
Jag och syrran skall dra till Vällingby snart och köpa en massa tjocktjock eftersom både pappa och Jenny är och bowlar och ingen är bjuden till vårt kalas för alla är fula förutom vi alltså.. fattar ni? nähe aja men kom då...
 
ciao
peace
 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype