lost time is never found again.

Tjooo snyggingar!
Åh vad jag saknar Tanz! Fick ett sms av henne idag. Fan vad glad jag blev, trodde hon hade kommit tillbaks. menmen nej! 4 dagar kvar! blev lite avis när hon skrev att hon satt på stranden!    :( vill också!!

Vi kom aldrig till Grönan igår! hahaha Vi såg att de hade stängt så vi struntade i att åka dit. Istället så gick vi och kollade om det gick någon bra film. Jo men såklart finns det inga bra platser! Lite sura var vi men sen bestämde vi oss att åka hem till Fredrik och kolla på film där istället. Vi såg Saw 3. blää hahaha skit äcklig!! Men det var trevlig :) När jag kom hem så snckade jag på skype med Dilvan. I ca 5 timmar kanske.. hahaha

Idag har jag sovet bort halva dagen typ. hahaha så typiskt! Sen fick vi gäster en stund och när de gick så tänkte jag, mamma och syrran gå på bio men vi var lata allihopa så vi skippade bio. Istället var jag ute med Dilvan, Fredrik och Andreas och gick en lång promenad och pratade om grisen och jigsaw. haha fyfan! Kom hem vid tolv. och nu sitter jag här och kollar på videosar med Dilvan. Ska kanske kolla på dramaserien. hmmm vi får se!

Fan vilket långt inlägg! nu får det räcka! vi ses!!!
~Gamm

jag idaaag











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype