I come from a place where people stop and stare

Tjabba coolingar

Är glad.
Träffade Maya nyss. Fick presenter som var hur gulliga som helst. Sen kom Lisa ut (Mayas syrra). Då börja vi snacka om One Direction. Haha alltså... :') Tre tonåringar som tror att de är för mogna för nåt, och sen kan vi inte lägga ner våran obsessed-het till fem killar från Storbritannien. HAHA...

I alla fulla fall! Mayas pressar var hur söta som helst. Eftersom jag gav henne en spargris när hon fyllde år förut fick jag också en. Haha älskar den! Sedan fick jag små söta karameller som är hur goda som helst men som fräter bort skinnet i munnen, men vafan YOLO.
Oså fick jag en söt bok med påfågelfjädrar på, jättefin! Ska skriva massor med hemlisar i den, höhö.

Ska slöa vidare. Mina fötter är helt sönder.

xoxo
Hanna


jag idag. eye-fucking-liner iDagagdagdagdagdagd











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype