tror att ingen säger nej till 30 grader och sol, not either do i!

hej alla fina!
 
Imorgon åker jag till landet där det finns mest turkar, nämligen Turkiet! hahahaha nähä säger ni då, eller hur?
Just nu sitter jag och äter på en bounty, ni vet chokladen som är fylld med kokos. Jag tänker på Tanzila då. hahaha hon är en kokosmonster.
 
Hanna beskrev den där känslan som alla 96or och jag hade imorse så perfekt. Jag verkligen skakade hahahaha och när jag fick veta så blev jag ganska besviken på mig själv men mest på min NO-lärare för att han inte höjde mitt betyg. Så han är anledningen till varför jag inte kom in på mitt förstahands val. hahaha 
 
Har varit i centrum med syster och gått runt där i några timmar. Växlade pengar och fick hem två bikiniöverdel som ni såg. och inget mer. haha
Till middag så skålade vi med champagne i glasen. Till Östra real och till resan.
 
Måste nog börja packa strax. tack och hej leverpastej!
~Gamm
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype