like glitter's raining on me

Holy moly, första juni idag vilket betyder att vi exakt om tolv dagar slutar högstadiet for good.
WAAAYY TOOO EXCITED! Ska bli så bajsigt skönt att få lämna det bakom sig.
Hoppas att mitt gymnasium blir bra också!!

Well, de två sista dagarna denna vecka har varit katastrofala om man tänker på vädret.
Alltså, det har regnat galet mycket. Och det slutar aldrig. OCH just nu blåser det som om någon stor fet jätte står och släpper ut sina avgaser nonstop.
Welcome to Sweden dear.

Har haft världens dilemma om min balklänning ännu en gång till eftersom jag drog hem till mamma i tisdags och testade den jag fått hemskickad, alltså den jag visade förut. Det visade sig att bajstygpåsen inte passade och ah... Vi var tvungna att skicka tillbaka den och beställa en ny, vilket inte gick senare eftersom den andra storleken jag skulle ha inte fanns.
Så därför satt jag och mamma hela onsdagskvällen och letade efter en ny, vi hittade en jättefin ny och ni kommer inte få se den innan jag testat den och godkänt den HAHA!

Well well, such a drama this week. Let's speak english for a while?
Oh you don't like it.. Well.

Hej jag heter Hanna.
Jag har omaka strumpor på mig och lyssnar på Olly Murs.
Min vän Hamburgare kan inte prata franska för det låter som om hon har en ost i sin mun när hon försöker...
Men jag gillar henne ändå. Även fast hon inte läser bloggen heller.
Nej nu gillar jag inte henne. Eller jo. Aja...

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype