fack aina. obs text by bibon.går inte att redigera skittexten.

omg hej tjejerw.såg inte er omajgawd! så jag har tydligen blivit väldigt bortglömd och inte hör man något från gamm lägree nejnej absolut inte men vad ska man göra suck livet du vet a punkt.
 
shamma sa att hon ville höra av mig på internet så hon kan läsa mina inlägg om och om igen så jag ska bog börja med vad som är på gång i tanumborg.
woho så kul här jag dör wow.
hmmm ska jag lista vad jag har gjort elller.... aja
jag börjar med kuligast till minst kuligast!
-åt världens godaste oreo glass.åh min herrejöstanesgud.
-chillat med far
-blivit inlåst på en restaurang så personal fick tillkallas och hjälpa till...
-gått till biblioteket klockan 9 på morgonen nyvaken ( plus att det ösregnade vilket gjorde så att jag fivk trollaffro pga det korta håret) , men såklart säger mannen där att dem öppnar 12 . så jag gick värsta walk of shame hem.
- funderat seriöst på att gå med på maraton i tanum .fattar inte vad som händer med mig,tror jag blivit galen.
-attackerad av galningar i tvättstugan igen.
 
 men oj vad kul! 
det enda hopppet jag har kvar i livet är fredag...om jag kommer in på franska skolan dåra.. om inte kommer jag hamna i en seriöst allvarlig depressionoch avliva varenda inavlade ungjävel här.inte säker på att någon läser mina inlägg men måste säga att jag tycker synd om den personen som gör det...
OBS: jag kan inte ta bort texten som står där under som jag höll på att skriva för att mina mobil cepar och hoppade upp några textrader... aja ska sluta skriva här för det är för mycket text vilket ni grottmänniskor inte är bra på att läsa.så hejdå.fack alla ,inklusive dig som läser detta.
ps min hjärna har blivit supertrög som vanligt! eftera











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype