Don't wake me up

Tjoo allihopa!
 
En helt ok dag idag tror jag.
Började med att jag vaknade upp runt halv elva, kollade fb och rusade upp för att sätta på datorn medan hjärtat pumpade hårdare och snabbare än vanligtvis, ni vet.
Mitt gymnasieval skulle jag få reda på idag var det enda jag tänkte på.. ingenting annat. Only that.
 
Så jag loggar in och allting, samtidigt som mina händer skakar som dårar klickar jag upp sidan som visar vilket gymnasium jag kommit in på och får se: Välkommen din lilla råtta du har kommit in i Bromma Gymnasium, ditt ANDRAHANDSVAL.
Hej mina ögon var så torra att jag inte kunde gråta. Försökte, meeen det gick inte.
Sedan insåg jag att det ändå var ganska skönt att komma in i Bromma. Blackeberg är helt ok överskattat, visst om det är en bra skola men jag ska göra Bromma till den bästa i mina ögon.
 
Drog ut med en hund sisådär vid lunch, kom hem och rusade till mammas rum för att titta på Teen Wolf, typ fyra avsnitt. Vädligt spännande och bra, gosh han är så galet snygg!! 
Och så tittade jag på första avsnittet på säsong två på Awkward vilket var bra deeeet också! Degklump jag har varit idag... :)
 
Ska redigera filmen där vi äter tårta så att ni får se den snartelisnart!
 
puss
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype