Det här är livet asså

Tjena mittbena!! Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på Simpson och leker med iphone.. Den är kulig! :D Vi har precis ätit och jag är så mätt så att jag mår illa.. Usch matkoma! Idag har jag som sagt tagit sprutan, så kul var det inte hahahaha xD Efter det åkte jag in till stan med Mir och våran longboard och chillade galet, åt glass osv! Sen efter åkte vi till Odenplan och letade efter gymnasiet som Mir ska börja i och till slut hittade vi det. Jättemysigt gymnasium! Nu är vi sjukt taggade! Efter det åkte vi vidare till Rålis och chillade galet där också! Enkel och super skön dag! Det är fem personer som fyller år idag så nu ska jag ta och gratta dem! Tjaaarrrååå! ~Gamm Arkivbilder











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype