SOM ETT HJÄRTA SOM VÄGRAR SLUTA SLÅ.

Jag har läst Ondskan tre gånger.Har gått ner 2 kilo.Har läst mer än halva Snabba Cash.Jag chattar me tre av mina bästa tjejvänner,har ändå mer killkompisar.Jag har lagt mer svart än rött nagelack.Jag har börjat skriva dagbok.Jag har skönare musiksmak än mina grannar.
 
Jag har badat näck.Badat naken.Nattbadat,tagit morgondopp.Badat på alla sett.
 
Jag skriver ner mina drömmar men är physiskt frisk.Jag har legat vaken medan jag lyssnat på alla lampor som släckts i stan.Jag har det bättre än Benjamin i tredjevärlden.
 
Jag har inte klippt mig på två år.Har gått barfota på mina gator.Ljugit för min mor.Pluggat stenhårt.Tjänat pengar.Idag har pratat med en okänd gubbe i tretio minuter.
 
Ändå.
 
Men ändå är jag inte nöjd.Vad är det som fattas?Vill veta vad som fattas men ingen kan svara mig.Det finns något tomrum,vill ha något,göra något,lärakänna någon.Vad som helst.
 
Vill känna mig levande.
 
//YUNA♥
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype