JAG SKA SKRIKA SÅ HÖGT ATT ÄNGLARNA RAMLAR NER.

Sovit bort halva dagen.Men jag bryr mig inte.Idag blir det nattbio.Igår kom Joel,vi satt på gården och snackade i några timmar.Vi snackade om allt möjligt det var skönt!
 
Jag är trött men vet inte varför.Det är roligt för det finns alltid en anledning att vara trött.Man är trött för man har sovit för lite,eller för mycket,av vintermörkret eller vårljuset.Man säger att man blir sömnig om man slöar en hel dag eller för att man har varit för aktiv en hel dag.Alla vill ha ursäkter för att vara trötta.Trött för att man har tränat hårt på gymmet eller för att man ansträngt skallen på en tenta.Trött för att det är varmt eller för kylan tar på krafterna.
 
Men jag vet varför jag håller på att somna nu.Matkoma.
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype