Och jag drömmer om cyklar och knark,

Kollat gamla sommar och vår bilder och inser nu att jag varit mer glad än ledsen.Och det är bara mina vänner som fått mig må så bra,det är bara dem och sommaren som kan göra mig lycklig.Kanske fattar man inte själv hur kul man har men i slutändan inser man vad som betyder mest för än och även om man tappar kontakten pga olika saker är jag tacksam för att vi har gått genom allt tillsamans,gråtit,skrattat,hoppat,dansat,våra första bakfyllor,sjungit,nakenchockar,badat,grillat,åkt,cyklat,rullat,slagits,sprungit osvosv...
 
Är ganska oklar men det jag vill ha sagt är att åren med mina vänner har varit de bästa.Har aldrig tänkt på det men när man tänker tillbaka inser man det!
 
Imorgon ska hela gänget samlas hos Joel,ska bli riktigt mysigt!:D
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype