babehhh

helt ok trött efter en långtråkig men lite rolig dag.
avlsutade den med att bli kastad i snön och mulad av slyn-adam bara för att jag sparkade lite snö på honom. slyna säger jag bara.
blev deprimerad när jag kom hem. dålig humör suger seriöst, vill vara glad året om.
tänk er ett liv utan att vara sur, arg, ledsen, bara allmänt deprimerad... fan va gay man skulle va då haha!
 
sitter och lyssnar på gammal musik som jag lyssnade på förut och fryser som en galning. dock underlättar det lite när man har en mysig filt men alltså skulle föredra en mysig kille men whatever, verkar inte som att det kommer hända just nu, lol.
 
hmm hmm... kolla min nya tumblr http://sthlmthug.tumblr.com/ för den är fet. fetare än din mamma. där satt den.
 
peace
ciao
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype