Vill ni ha mod så kan jag visa något ni aldrig kommer förstå.

Var hälsad.Mitt namn är Ägghuvud och ni är mina underståtar.Var hälsad.
 
Dagarna försvinner och skolan börjar närma sig kan vara gangster och säga "Fuck skolan"
 
Idag ska jag träffa tjejerna vi ska väl bara chilla och sånt där som bara vi kan göra.Sen runt tio drar vi in till stan med grabbarna för att se Albin Gromer uppträda!
 
Ska gå och lägga mig igen,natten bestid av att jag vaknade ett antal gånger och satte in servetter i näsan och att jag drunknade i mitt eget snor.Men jag lever!!Är lite förkyld ni som vill bli smittade kom till förorten Vällingby så kan jag hosta er i ansiktet eller nysa i din mun,ni väljer!
 
Hå ein herlig dåå!!
 
//YUNA♥
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype