THE DARK KNIGHT RISES

tja!
 
Kom hem nyss. Var på bio och såg årets bästa film! The dark knight rises såklart! Ni som inte sett den.... GÅ SE DEEEEN!!!!
 
Imorn börjar några av mina vänner skola.. moahaha nu ska de få känna hur jag och Dillen kände för några dagar sen. Hoppas ni ha det så bra.. ni vet var jag finns.
 
Ganska skönt att börja 10.20 på måndagar tycker jag. Fast resten av veckan kommer då bli det rena helvetet. haha nu kommer måndagar vara mina favorit dagar till skillnad från förra året. kolla, mitt liv har redan förändrats...
 
nåja.. ska fixa mig till sängen, åh vad skönt! natti
-Gamm
 
när håret är rakt
(fick inga bättre bilder)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype