TEENAGELOGIC.

Så,imorgon börjar skolan och jag erkänner att jag är nervös,försöker skjuta upp tanken hela tiden,men hallå vad är det värsta som kan hända?
 
*Att jag tar på nåns rumpa/bröst(I min förra klass var det vanligt så det har blivit som en vana.
 
*Att jag säger något konstigt som,Hooooyy yeeeh,bob eller inder.
 
*Att jag glömmer bort och blir helt galen på jumpan(I min förra klass var alla ganska galna på lektionerna.
 
*Att jag äter trippelt så mycket som Nalle Puh
 
Men till er som är nervösa:Det är man alltid från början och det ska man vara,annars är man inte riktigt frisk,ni som inte är nervösa skriv till Dr Yuna så ska jag hjälpa er!
Sedan när man lärt känna folk och skolan blir allt mycket lättare även om det aldrig kan bli detsamma som förut.Hur ska man vara första dagen?De flesta kör på falsk stil men synd för ni kommer ändå inte orka vara falska i tre år.
 
Jag tänker gå till Påhlmans Gymnasium med raka steg och vara mig själv även om jag är en hel del konstig och smått galen!Så istället för att tänka negativt tänk på allt bra!Typ som tänk alla snyggingar som man träffar på tunnelbanan/bussen?!
 
Önskar er all lycka i framtiden!
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype