Svensk sommar tinar frusna själar.

Frusna själar.Stockholmare som går i svarta jeans,vita Converse,kollar ner i iphonen 24 och bannar över Sveriges väder.Jag vet,jag är ju trots allt lika urstockholmsk som dem.
 
Stackars satar.De säger att de bästa redan är tagna men de ljuger,de ljuger för vi är ju kvar.
 
RADERAR
 
Min första fylla,blåbärsplock,satflugor,matematikböcker,förr förra sommaren.
 
Blev ett random inlägg idag,dagarna kommer och går och jag har fått nya vänner och behåller de gamla med.Knarkar låten Columbus av Kent och åker ett antal stationer till min nya skola.Ser hur landskapet förändras från förort till stan.Tre år.
 
Sedan är jag fri.
 
//TANZILA♥
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype