Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholms torg.

Hellre tvåsam än ensam,men ibland gillar jag ensamheten iallafall.Jag har ingen insperation alls.
 
Idag när jag vaknade kände jag hur kylan kom,och helt plötsligt tänkte jag på höst fick minnen utav vintern.Det är som att kylan och mörkret trycker ner mig,Vill att det ska vara sommar föralltid för när det är kallt tänker jag bara på plugg och stress,för lite sömn och ensamhet.
 
Det är mysigt också,då det regnar och man sitter inne med en serie,te och filt.Men föredrar nog värme mer.
 
Jag behöver vara tvåsam ellerhålla mig sysselsatt för att inte tänka på sådana här saker så ska titta på någon serie nu!
 
//TANZILA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype