San Francisco - The Golden Gate Bridge

 
Älskar den här bilden, den gör en verkligen på bra humör. Det enda som är dåligt är att just den dagen var det superdimmigt så man fick liksom ingen bra bild på bron bakom oss. 
Det var i alla fall hur coolt som helst att åka över den och känna powern från den. USA är ju trots allt berömd för vissa av sina broar.
 
Idag har jag rensat förrådet från sprit och sedan var jag hos Milla och titta på när hon och Noelia spelade tv-spel. Vi åt korv med bröd, pratade om fett onödiga utmaningar typ som att äta kanel och ah. Jag har redan testat att försöka äta kanel så det blev inte av men vi testade att lägga salt och is tillsammans i handflatan. Det sved som fan! Är fortfarande öm, hahaha!
 
Well, ska läsa min nylånade bok av Milla, Dear John. Pallar inte kolla på filmen hahaha! "Vadå så du läser hellre boken än att titta på filmen?" Svar: "Ja."
 
xoxo
Hanna


Yuna    •     •  

fiiint-.-

Svar: tack cp<3
teenagelogic.blogg.se

Yuna    •     •  

nämen snyggt inlägg?!

Yuna    •     •  

skit snyggt.verkligen.

Yuna    •     •  

skit snyggt.verkligen.

Yuna    •     •  

.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype