saknaden är enorm

saknaden är lika stor som universum.. eller kanske ännu större. Överdriver jag nu eller? kanske, kanske inte. inte vet jag. Men jag saknar det sjuuukt mycket i alla fall. 
  
# Tanz går runt i skogen och plockar smultron
# Tanz och Vilm småbråkar varannan timme då blir Gamm och Joel irriterad och låser in dem i ett rum. moahahahaha det var hur tyst och skönt som helst
# Alla moppetripp
# Myggor och min djungelolja
# Stoppa Tanz så att hon inte äter frukter som hon är allergisk mot och dör framför våra ögon
# Hoppa på studsmattan
# Våran enkla luncher
# Ligga på varandra med en madrass emellan
# Höra Tanz och Vilm klaga på att det är för varmt och de kan inte sova
# Bråka om vem som ska diska
# Bli jagad av flugor och måste fly med båten
# Bada i det äckliga bräckt vatten
# Cykla genom skogen medan Gamm och Tanz klagar på allt
# Fiska i kylan och ännu värre... fick ingen fisk
# Bli tillsagd av Vilm... shhhhhh ni behöver inte skrika
# Kasta mackor
# Spela familjens geni och andra spel
# Girlsen leker med rakskum medan boysen rakar sig
# Gräla om vem som ska duscha först
# Nattbad som man aldrig glömmer
 
Kolla vad många minne man får på bara några dagar. Tur att landet har blivit en tradition för oss, jag skulle på bli deprimerad av längtan annars. Längtar redan till nästa sommar! jaja bara några månader kvar då. typ elva hahahaha :(
Det finns fler minnen men det kommer typ ta flera timmar att skriva ner, just nu är jag trött och vill tyvärr sova. Men ni kan få se lite bilder. puss
-Gamm
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype