Rubrik saknas, moahaha fuck this shit

Heeej mina fina
 
Äntligen är det fredag!! wohoooo fan vad jag har längtat efter helg! Det var länge sen jag längtade efter en helg för sommarlov var alla dagar som lördag.
 
Allt är bra med mig, bara lite trött sådär som vanligt.. vi har fått ännu mera arbete nu fast ganska enkla som tur. usch skulle inte orka annars.. liksom det är första veckan hallå? 
Fast jag är skit sur för vi har inte fått skåp än medan alla andra klasser har det! siiick ju! Så snart kommer jag få skador för jag går runt och bär på 3 kg väska hela dagarna... är det böcker eller bly får man ju undra
 
Efter skolan var jag och fikade med mamma.. och solen sken, det var det värsta haha.
Ska fortsätta njuta av min korta helg. see you later alligaters
-Gamm
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype