rain outside but sunshine in my heart

shit det här är inte sant!
Jag sa ju tidigare att jag nästan somnade på biologin idag.. och efter jag bloggade klart på tåget påvägen hem så somnade jag... omg inte ok! Varför är jag så här ovanlig trött?! haha jag tror jag måste äta mer!
 
Regnet bara ösar på! tur att man redan är hemma. Nu gör regnet mig ännu tröttare, usch. Har en matteläxa jag måste fixa och en bok jag måste läsa.. fuck school redan hahaha
Det jag älskar mest med gymnasium är cafeterian hahaha jag har redan blivit en stammkund där!
 
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. hejdå
-Gamm
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype