Nervositeten inför det nya

 
Att börja ny skola är inget nytt för mig eftersom jag började i högstadiet för tre år sedan, men att börja i en klass där jag inte känner någon alls börjar krypa sig under skinnet och in i hjärnan. Inte bara klassen heller men att börja i en ny och mer avancerad skolvärld är nervigt. Men det ska bli kul att träffa nya personer och få komma in i en helt ny rutin. Jag hoppas innerligt på att få bra lärare också. Vill inte sumpa något ämne för att jag inte får bra kontakt med läraren. Så hade jag i högstadiet och det är ju inge roligt för det gör att man kan få sämre betyg. Men jag fixade mina betyg tillslut.
 
Nu är jag äntligen hemma hos pappa, har saknat honom lite! Fick träffa missarna också, har inte sett de på tre veckor.
 
Jag och Sofia är helt mensiga, mest Sofia eftersom hon får en brutal för-pms typ två-tre timmar innan hon får mens hahaha! Så idag fick jag inte sjunga när jag diskade, men jag charmade henne och fick henne att sjunga The Final Countdown med mig, vi har sånna fina stämmor. Lol...
 
Aja, haha måste komma på vad jag ska ha på mig på första dagen. Lite casual or what?
 
peace











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype