My heart is beating like a jungle drum

Jag tror att jag har startat ett intensivt och våldsamt krig mot harkrankar, ni vet flygande långbensspindlar. Seriöst de cirklar runt mitt huvud för att gå till attack, bokstavligen.

Träffade Maya idag och gick runt i Vällingby en liten stund. Vi köpte lite godeligodis för att sedan gå ner till nälsta-ängarna. Där satt vi ett tag och mumsade och pratade om en massa olika saker. Var huuuur skönt som helst!

Jag har inget data-fan just nu. Pallar inte sätta på datorn och sitta där, bara tråkigt...

Ska sova nu och hoppas att jag kan somna innan tre.
Ska upp tidigt imorn för att få in rutinerna. ;)

xoxo
Hanna

Jag idag :D












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype