life is better when you're laughing

tjaba tjena hallå?
 
fan var det luktar thaimat... ända från vardagsrummet till mitt rum :O 
Idag, tisdag, är den tidigaste skoldagen i veckan. Mötte Hana i TC och åkte hem med henne.. massor med snackande och skrattande! och imorn åker vi till el school tillsamman. hahaha det märks att vi båda behövde prata ut! nej men berätta klart du först så har jag två grejer till att berätta till dig hahaha.. no comments
 
har fått värsta spanska läxorna.. ojojoj som tur ganska lätta grejer.
Imorn har jag sovmorgon till kl 11...... fan va skönt! och rättvist!!!!
 
Det enda jag har i mitt huvud nu är...... C O L D P L A A A A A Y ! !♥
48 timmar och 40 minuter kvar.... INSANE!
hejdådådådådådåååå
-Gamm
 
idagidag











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype