Lära känna-dag

hejsvejs!
 
Idag var alla ettor i min skola ute på Gärdet och hade en lära känna-dag! det var skit kul och nu kan jag vad alla i min klass heter! whooop ;) och alla i klassen kan mitt namn och de uttalar det rätt... ganska imponerande haha!
 
På måndag börjar plugget på riktigt, saknar det lite.. eller inte hahaha! Ska bli kul ändå :D Jag har varit skit trött de här senaste dagarna! Vaknar ju kl 6 varje dag och det kommer jag göra i tre år från och med nu. inte kul. 
 
Imorn ska jag släppa loss med girlsen! kommer bli fett! haha kommer nog somna på dirren när mitt huvud nuddar kudden. haha natti! puss
-Gamm
 
gammburom@instagram











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype