Hejsan

Jag drabbades av min härliga jetlag så jag har suttit uppe sedan fyra och läst en novellblogg och kissat lite...
Känner mig trött i kroppen men huvudet är hur piggt som helst.
Jag kommer säkert drömma mardrömmar om sprutor om jag somnar om igen. Har inte tagit min Gardasil-spruta eftersom jag bangat ur vid varje tillfälle jag haft. Var vid vårdcentralen en gång med mamma för att ta den men jag hade "tur" och slapp ta den eftersom det var stängt för dagen. Haha alltså, jag är skiträdd för sprutor, ingen aning om varför men jag har byggt upp en sån stor rädsla inför dem och syrran gör det fan inte bättre när hon berättar hur ont det gjorde och att vissa grät när de fick den. Ville spy seriöst... Hatar känslan jag får när jag kommer och tänka på när jag måste ta den. Kan man inte dricka den eller något liknande?? Aja de får väl söva ner mig när jag väl ska ta den, hatar känslan i armen när vätan åker in, alla säger att armen krampar i tre sekunder KABDKALDORKGLSHPLDKDKKSNSKSJFKDFJ fuck.

Hejdå Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype