feels good at first

Näst sista dagen på lovet, vad är det här?
Varför går allting så fort när man blir äldre? Snart är det för fasiken jul? Eller ah, ska inte överdriva men det är alltid känslan jag får när allting bara ruschar förbi en utan att man hinner blinka.
 
Jag har hunnit gått ut grundskolan, mina föräldrar har skiljts, jag har gått ut högstadiet, jag får ingen julkänsla längre, Falun är inte lika roligt som förut, jag ska flytta snart, mitt hår växer snart om min IQ och ah vad vet jag, en massa annat.
 
Imorgon blir det typ råshopping med Amanda eftersom jag har lite smått cashflow, haha!
Sedan på tisdag är det skolupprop... Nervös typ ah lite sådär.
På lördag-söndag blir det nog filmkväll hemma hos Milla! :D
 
peace
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype