dramadayyyyy

Ja men tjenare tjenare, tio min senare typ.
Min dator laggar som fan men om vi bortser från det är jag glad för jag hittade min webkamera nyss. Visste inte hur man satte på den, hehehehe. Ny dator, lol.
Aja i alla fall, hade en sån sjuuukt stressad dag. Det börjar med att jag inte hittar nycklarna eftersom jag tar för givet att syrran har dem i sin väska som jag trodde hon tagit med sig till skolan... Ah så jag får råpanik och dåligt samvete för att jag lämnar lägenheten helt olåst. Samtidigt försöker jag få tag på syrran som vägrar att svara eftersom hon inte har på sin vibration på mobilen. Smsar pappa om allting och sedan ringer jag runt medan jag sitter på tuben med två kompisar. Sedan pratar jag med pappa och säger att han ska ringa till expiditionen på Vällingby för att få tag på henne... Hahahah ah och sedan sa han att det var fixat.Syrran fick gå ifrån sin lektion för att låsa dörren och ah, så var hela dramat slut.
Som straff fick jag sitta utanför lägenheten och vänta på att hon skulle komma hem men det tog inte så lång tid.
 
Hmm, aja ska kanske äta snart...
 
peace
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype