dance while you can

Tjossan babes
Första skoldagen på veckan, är tvungen att gå upp halv sju, döda mig jag vill inte.
Pinsam franskalektion med stirrig lärare som verkar ha ett någorlunda tråkigt liv som alla lärare på skolan har.
Psykologi gick som det gick, det enda som faktiskt intresserade mig av de tre ämnena vi hade idag. Läraren är schysst och ganska ung, så det är soft på lektionerna. :D
Sista lektionen blev allt bajs typ, hahahah! Men lite kul var det i alla fall... Jag och några tjejer jag hänger med i klassen gick prick den tiden vi skulle börjat till vår sal vi skulle vara i för att ha Naturvetenskap, men när vi kommer till salen är dörren stängd och vår lärare står och snackar på som fan, så det ser liksom ut att hon redan dragit igång och så. Vi knackar på två gånger men hon vägrar att titta åt vårt håll eller öppna dörren, så vi är tvungna att stå där utanför för att vänta på att hon ska öppna dörrjäveln. Vi står där ute i minst en halvtimme och väntar uttråkade osv. Jag börjar dansa för att få hennes uppmärksamhet, några av tjejerna försöker få en annan tjej att öppna dörren men hon förstod att hon skulle dö om hon gjorde det så hon avstod. Sedan smsade en tjej en ANNAN tjej i klassrummet om när vår lärare kunde öppna dörren. Svar: ca 40 min.
Efter att ha gjort vågen med våra armar och skrattat så mycket att magen gjorde ont, öppnade läraren dörren och vi sprang generade in för att sätta oss vid några lediga stolar. Soft dag. Vi slapp lyssna på det tråkigaste av lärarens tal, men vi slapp dock inte hennes klappande och knäppande med händerna. Hon bokstavligen dansade framme vid tavlan. Verkligen annorlunda utlärningsmetod.
 
Ja så så såg min dag ut, er då? rolig, något nytt? intressant? hmm
 
peace
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype