black&white

Bromma Bromma Bromma...
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den här dagen med de bästa orden.. Typ: Nytt, roligt, nervöst, svettig.
Ja, satan vad svettigt det var. Jag tror att jag och de tjejerna jag var med under hela dagen klagade på att det var så sjukt kvavt varje gång vi kom ut från alla klassrummen vi var i, haha!
 
Men dagen var riktigt kul faktiskt, om man bortser från mattediagnosen vi var tvungna att göra lite sådär på slutet av dagen. Vi satt i aulan och alla var sådär sjukt stressade för att ingen var särskilt förberedd eller så.
Åh det var så sjukt obekvämt när min hals började klia som faaaaan för att det var så dammigt och kvavt där inne, ville inte hosta för att det ekade så jäkla mycket... buä
 
Weell, nu är denna dag över och jag har fått nya och snälla vänner som jag antagligen kommer att hålla ihop med resten av de här tre åren, woop!
 
Ska checka lite på min serie, är helt fast i den!
 
peace
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype