All around the world

Börjar bli sur på min ultrasega dator, i alla fall när det gäller att ladda upp bilder här på bloggen. Det tar åtminstone 20 minuter att ladda upp en endaste bild och jag flippar lätt. Så i detta inlägg kommer det inte att innehålla någon fin bild från USA eller liknande. Haha, bli inte ledsna nu.. :(
 
Jag skulle ha träffat Tanz och Gamm idag men eftersom vi ska rensa en massa i huset och de inte kunde vara här så länge sa jag att det fick bli nästa vecka istället. Det blev bara krånglish. :(
 
Jag ska avslöja en hemlighet som bara få vet om just nu. Det är ingen hemlighet egentligen men eftersom så få vet om den klassas det som en liten hemlis i mitt huvud i alla fall.
Here it comes... Jag ska flytta från Nälsta. På riktigt alltså. Mamma har fått en stor trea i Traneberg och hon fick reda på det igår eller förrigår att den faktiskt är vår nu! :D
Är faktiskt riktigt glad att få flytta till ett nytt ställe, en ny spännande utmaning. Jag tror faktiskt att nu på slutet på året börjar nästan allting om på nytt. Jag börjar i en ny skola, jag känner ingen i min klass och jag ska flytta till ett nytt ställe. Såklart bor jag fortfarande kvar hos pappa som fortfarande bor i Vällingby men ändå.
 
Igår rensade vi ut garderoben/förrådet eftersom vi hade en stylist här som ska fixa till det här innan vi har visning osv. Lite kul var det att få rensa ur allting och hitta massa skit från när man var yngre.
Hon stylisten som var och kollade runt innan vi började rensa allting hade varit fett petig hahahaha, jag satt ovh läste på sängen när hon och mamma kom in för att kolla hur det såg. Ville gråta eller bara sparka ut henne för hon fick den där släpiga tonen när hon kollade på min inredning. Jag har ju precis fixat till allting så att allting är klart och sen kommer hon och pekar ut massa saker som om jag gjort det med flit. Ugh.
 
Aja, juste nu kom jag på en sak! Jag tog min spruta igår!!! :D Är så sjukt nöjd över att jag äntligen har gjort det även fast det är två kvar. Haha men ah, mamma kom och väkte mig igår morse och sa att jag skulle ta den. Kvällen innan hade jag brutit ihop om den och ja, sen fick mamma bara tvinga mig att göra den utan att jag mådde dåligt över det.
Det gick ganska snabbt också även om jag klämde sönder mammas hand när tjejen tryckte in vätskan i armen, hahaha! Efteråt gjorde det lite sådär molande ont, det kom som i vågor. Men sedan gick det över och jag gick och la mig i mammas säng för att sova bort dagen.
 
Nu ska jag dra ut alla mina gamla dagböcker som ligger under sängen.
 
xoxo
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype